środa, 27 stycznia 2021

N.W.A. /// DJ Yella

 Jakiś czas temu wrzuciłem hurtem dyskografię Geto Boys potem rozrzucałem ich solowe projekty. Skoro tak zrobiłem na południowej stronie to tak samo zrobię z West Coast'em.

 

BEST OF BATiEGO - N.W.A. 

Teraz wrzucam wszystkie projekty Niggaz With Attitude...

N.W.A.  And The Posse (1987)
!!!Boyz-N-The Hood!!!///!!!A Bitch Iz A Bitch!!!/// Drink It Up /// Dope Man

N.W.A. - Straight Outta Compton (1988)
!!!Straight Outta Compton!!!///!!!Fuck The Police!!!/// Gangsta Gangsta /// If It Aint't Ruff ///!!!Express Yourself!!!/// I Aint Tha 1

N.W.A. - 100 Miles and Runnin' EP (1990)
!!!100 Miles And Runnin'!!!/// Sa Prize (Part 2)

N.W.A. - Niggaz4Life (1991)
Prelude /// Real Niggaz Don't Die ///!!!Alwayz Into Somethin'!!!/// One Less Bitch ///!!! I'd Rather Fuck You!!!///!!!Approach To Danger!!!*///!!!The Dayz Of Wayback!!!
*S!CK

Następnie będę wrzucał po kolei każdego solowe albumy..

Jako, że najmniej swoich płyt ma ten... więc dorzucam jeszcze DJ Yella... jedna płyta...

BEST OF BATiEGO - DJ Yella  

DJ Yella - One Mo Nigga Ta Go (1996)
Streets Won´t Let Me /// Neva Had A Chance /// Send 4 Me /// Dat's How I'm Livin /// Ain't No Luv


Następny będzie Eazy-E (R.I.P.).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz